Ροή Ειδήσεων​      Επικοινωνία      Τοπικά

Προβολή της Κέρκυρας σε Γερμανικό Περιοδικό

“ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ,
ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΟΛΥΣΕΛΙΔΟΥ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GEOCACHING”.

Με ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα 14 συνολικά σελίδων και εντυπωσιακό εξώφυλλο, παρουσιάστηκε η Κέρκυρα στη γερμανική αγορά, στο τεύχος Ιουλίου του διμηνιαίου περιοδικού Geocaching, ενώ ευρεία ήταν και η προβολή των posts στα social media.

Το geocaching είναι ένα σπορ-χόμπι ανακάλυψης «κρυμμένου θησαυρού», που τις τελευταίες δεκαετίες αποτελεί μια ιδιαίτερα αναπτυσσόμενη διεθνώς υπαίθρια δραστηριότητα, καθώς συνδυάζει την περιπέτεια και τη διασκέδαση με την εξερεύνηση της περιοχής όπου πραγματοποιείται.

Με κυκλοφορία 34.000 αντίτυπα και με αναγνωσιμότητα η οποία ανέρχεται στα 82.000 άτομα, το θεματικό περιοδικό Geocaching, συγκεντρώνει περισσότερο από 31.000 ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ αποστέλλει τακτικά ενημερωτικά newsletters σε 16.000 αποδέκτες.

H γερμανική αποστολή, με επικεφαλής τον εκδότη του περιοδικού κ. Christian Gallus, που επισκέφθηκε την Κέρκυρα το διάστημα 15 – 22 Απριλίου, εξερεύνησε το νησί από άκρο σε άκρο με σκοπό να εντοπίσει κατάλληλα σημεία όπου μπορεί να διεξαχθεί το συγκεκριμένο παιχνίδι, να κρύψει αντικείμενα προς ανακάλυψη και να συγκεντρώσει υλικό για τη σύνταξη του 14σέλιδου αφιερώματος, προβάλλοντας την Κέρκυρα, ως αξιόλογο geocaching προορισμό διακοπών.

Στη Γερμανία αποτελεί ένα ιδιαίτερα δημοφιλές χόμπι, με σχεδόν 500.000 Γερμανούς από 35 έως 55 ετών να ασχολούνται συστηματικά με αυτό. Κατά μέσο όρο, έχουν υψηλό μηνιαίο εισόδημα, πραγματοποιούν συχνά ταξίδια στη φύση, είναι εξοικειωμένοι με τη σύγχρονη τεχνολογία και συνδυάζουν τις διακοπές με το χόμπι τους.

Το συγκεκριμένο press trip, διοργάνωσε το Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων, κατόπιν της στενής συνεργασίας της αρμόδιας Αντιδημαρχίας με το Γραφείο ΕΟΤ Γερμανίας.

Στην κατεύθυνση αυτή, ο Αντιδήμαρχος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης και Δημοσίων Σχέσεων Σπύρος Χαλικιόπουλος, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι: “η διοργάνωση και φιλοξενία press και fam trips, αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα της Αντιδημαρχίας Τουρισμού και είναι αποτέλεσμα της
εξωστρέφειας και των καλών σχέσεων συνεργασίας με τα διευθυντικά στελέχη του ΕΟΤ στο εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτό ευχαρίστησε ιδιαιτέρως την Αναπληρώτρια Προϊσταμένη του ΕΟΤ Γερμανίας Αρετή Πρίνου, για την εποικοδομητική αυτή συνεργασία και τις στοχευμένες δράσεις προβολής που
προώθησαν από κοινού για την Κέρκυρα”.

Ροή Ειδήσεων

  • All
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ