Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Ποιοι κρύβονται πίσω από τα social των υποψηφίων προέδρων – Ποια μηνύματα στέλνουν στους ακολούθους τους

Δύο εβδοµάδες έχουν αποµείνει για τον πρώτο γύρο των εσωκοµματικών εκλογών του ΠΑΣΟΚ και οι έξι υποψήφιοι πρόεδροι του Κινήµατος, πέρα από τις καθηµερινές τους περιοδείες σε όλη τη χώρα, έχουν επιστρατεύσει και τα social media, σε µια προσπάθεια να διευρύνουν όσο το δυνατόν περισσότερο τον κύκλο των υποστηρικτών τους.

Ολοι τους διαθέτουν ιστοσελίδες αλλά και σελίδες στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, µέσω των οποίων προβάλλουν τις θέσεις τους. Στην προσωπική ιστοσελίδα του νυν
προέδρου του κόµµατος και εκ νέου υποψηφίου, Νίκου Ανδρουλάκη, το κεντρικό σύνθηµα είναι «Συνεχίζουµε µαζί στον δρόµο της ενότητας και της πολιτικής µας αυτονοµίας. Συνεχίζουµε µαζί για να πάµε ακόµα ψηλότερα», ενώ σε περίοπτη θέση βρίσκονται φωτογραφίες από περιοδείες και οµιλίες του.

androulakis

Από την πλευρά του, ο Παύλος Γερουλάνος χρησιµοποιεί ως κεντρικό σύνθηµα τη φράση «Νίκη αξιών», ενώ το µήνυµα που στέλνει προς τους ψηφοφόρους είναι το εξής: «∆ίνοντας αξία στον πολίτη, δίνεις αξία στην πολιτική. Και δίνοντας αξία στην πολιτική, δίνεις δυνατότητες στον άνθρωπο».

geroulanos1

geroulanos2

Η Νάντια Γιαννακοπούλου, µέσω της προσωπικής της ιστοσελίδας, τονίζει πως «Γράφουµε µαζί τη νέα σελίδα του ΠΑΣΟΚ!». Επίσης, στη διακήρυξη της υποψηφιότητάς της υποστηρίζει: «Τολµήσαµε. Σπείραµε τη θέληση. Τώρα δρέπουµε τους καρπούς».

nandia_giannakopoulou

Η Αννα ∆ιαµαντοπούλου επιδιώκει να προβάλει το ατού του «πρωθυπουργίσιµου» προσώπου. «Ξανά µεγάλο και κυβερνών ΠΑΣΟΚ. Μαζί µε την Αννα» είναι το µότο που βλέπει κάποιος όταν επισκεφθεί την ιστοσελίδα της και το οποίο συνοδεύεται από µία φωτογραφία της ίδιας.

diamantopoulou_anna

Ο δήµαρχος Αθηναίων, Χάρης ∆ούκας, σε αυτή την προεκλογική µάχη πορεύεται µε σύνθηµα «Ενώνουµε δυνάµεις, κερδίζουµε την ελπίδα», ενώ, όπως και οι υπόλοιποι συνυποψήφιοί του, επιλέγει τα social media για να προωθήσει τις θέσεις του. Μάλιστα, µέσω αυτών φροντίζει να προβάλλει τόσο την υποψηφιότητά του όσο και την ιδιότητά του ως πρώτου πολίτη της πρωτεύουσας.

doukas__

doukas_1

Τέλος, ο Μιχάλης Κατρίνης έχει σε περίοπτη θέση στην προσωπική του ιστοσελίδα το σλόγκαν «Επιλογή ρήξης και ελπίδας».

katrinis_site

Οι ομάδες κρούσης

Το επιτελείο του Νίκου Ανδρουλάκη στα social media συγκροτείται από στενούς του συνεργάτες, µε το γενικό πρόσταγµα να το έχει η Στεφανία Μουρελάτου. Η σελίδα του κ. Ανδρουλάκη στο Facebook έχει 65.000 µέλη, ενώ περιλαµβάνει φωτογραφίες από οµιλίες, περιοδείες, αλλά και αποσπάσµατα από συνεντεύξεις του στα ΜΜΕ.

Στο Instagram ο κ. Ανδρουλάκης ακολουθείται από 26.600 χρήστες, ενώ στο X τον ακολουθούν 35.686 χρήστες. Επίσης, στο TikTok, το οποίο προσελκύει ιδιαίτερα τις νεότερες γενιές, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝ.ΑΛ. ακολουθείται από περισσότερους από 19.700 χρήστες. Τα social του Παύλου Γερουλάνου διαχειρίζονται οι συνεργάτες του και µέσω αυτών προβάλλονται οι περιοδείες, οι οµιλίες και οι συνεντεύξεις του.

Στο κοµµάτι των γραφιστικών υπάρχει συνεργασία µε εξωτερικούς συνεργάτες. Στο Facebook τον κ. Γερουλάνο ακολουθούν 20.000 χρήστες και 9.375 στο Instagram. Στο Χ ακολουθείται από 14.175 χρήστες, ενώ στο TikTok, όπου, µεταξύ άλλων, αναρτά και backstage βίντεο από τις περιοδείες του, ακολουθείται από 3.328 χρήστες.

backstage_geroulanos

Το δικό της κοινό έχει χτίσει στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης και η Νάντια Γιαννακοπούλου, φροντίζοντας να προβάλλει τις θέσεις της, αλλά και τις συνεντεύξεις της. Μάλιστα, το γενικό πρόσταγµα φαίνεται να το έχει η αδερφή της, Ελένη. Στο Facebook ακολουθείται από 11.000 χρήστες, στο Instagram από 9.331, στο X από 5.356, ενώ στο TikΤok την ακολουθούν 2.600. Μάλιστα, όπως ο κ. Γερουλάνος, έτσι και η κυρία Γιαννακοπούλου φροντίζει να µοιράζεται αρκετά backstages από τον προεκλογικό της αγώνα.

periodeia_giannakopoulou

Τα social media της Αννας ∆ιαµαντοπούλου διαχειρίζεται εταιρεία επικοινωνίας και µέσω αυτών η υποψήφια για την προεδρία του Κινήµατος προβάλλει τις θέσεις της για ένα «µεγάλο και κυβερνών ΠΑΣΟΚ». Στο Facebook ακολουθείται από 90.000 χρήστες, στο Instagram από 2.531 και στο X από 52.602. Ακόµα, η κυρία ∆ιαµαντοπούλου δραστηριοποιείται και στο TikTok, θέλοντας να πιάσει τον παλµό της νέας γενιάς. Στο συγκεκριµένο μέσο ακολουθείται από 1.081 χρήστες. Μάλιστα, µέσω της συγκεκριµένης πλατφόρµας, απαντάει µέσω βίντεο σε ερωτήσεις για ζητήµατα που αφορούν την τρέχουσα κατάσταση.

diamantopoulou_traper

Ο Χάρης ∆ούκας, τώρα, δείχνει αρκετό ενδιαφέρον για τα social media, καθώς, πέρα από την Ανδριάννα Μαγγανιά, η οποία ασχολείται µε τα του Τύπου, και τους συνεργάτες του που διαχειρίζονται τους λογαριασµούς του, του αρέσει να ασχολείται και ο διος. Στο Facebook, όπου µεταξύ άλλων υπάρχουν και σποτάκια µε τις
θέσεις του, τον ακολουθούν 22.000 χρήστες, στο Instagram 23.900, στο X 17.560 και στο TikTok 7.641.

Τέλος, ο Μιχάλης Κατρίνης είναι από τους πλέον ενεργούς πολιτικούς στα social media, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, µε σταθερή παρουσία ακόµα και σε περιόδους «πολιτικά και εκλογικά νεκρές», ενώ φαίνεται να έχει έντονη αλληλεπίδραση µε το κοινό του. Τα social του κ. Κατρίνη διαχειρίζονται οι στενοί του συνεργάτες, ενώ τους έχει δώσει το ελεύθερο να µη «σβήνουν» τα σχόλια κάτω από αναρτήσεις.

Στο Facebook ο υποψήφιος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ακολουθείται από 21.000 χρήστες, στο Instagram από 6.339, στο X από 7.422 και στο TikTok από 4.670 χρήστες. Μάλιστα, από το 2019 και έπειτα προβάλλονται η έντονη κοινοβουλευτική του δράση, η παρουσία του σε κεντρικά media, η αρθρογραφία του και οι δράσεις του εκτός Βουλής, κυρίως όµως η επιµονή του να φέρνει στη δηµοσιότητα ζητήµατα εκτός της πολιτικής και µιντιακής ατζέντας.

  • All
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ